search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
All inclusive? oder: Dabei sein ist alles? Ein Versuch, die Konjunktur des Inklusionsbegriffs in der Pädagogik zu verstehen
Author
SourcePädagogische Korrespondenz (2011) 43, S. 5-30 ZDB
Document  (412 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389; 09336389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication27.03.2014
CitationDammer, Karl-Heinz: All inclusive? oder: Dabei sein ist alles? Ein Versuch, die Konjunktur des Inklusionsbegriffs in der Pädagogik zu verstehen - In: Pädagogische Korrespondenz (2011) 43, S. 5-30 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-88224 - DOI: 10.25656/01:8822
export files

share content at social platforms