search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Sabine Hornberg u.a. (Hrsg.): Beschreiben – Verstehen – Interpretieren: Stand und Perspektiven International und Interkulturell Vergleichender Erziehungswissenschaft in Deutschland. Münster u. a.: Waxmann 2009; David Palfreyman/Ted Tapper (Eds.): Structuring Mass Higher Education: The Role of Elite Institutions. New York/London 2009; Louis Porcher: L’éducation comparée: Pour aujourd’hui et pour demain. Paris: L’Harmattan 2008. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 56 (2010) 2, S. 288-291 ZDB
Document  (498 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Sammelrezension zu: Sabine Hornberg/Inci Dirim/Gregor Lang-Wojtasik, Paul Mecheril, (Hrsg.): Beschreiben – Verstehen – Interpretieren: Stand und Perspektiven International und Interkulturell Vergleichender Erziehungswissenschaft in Deutschland. Münster u. a.: Waxmann 2009. 201 S..; David Palfreyman/Ted Tapper (Eds.): Structuring Mass Higher Education: The Role of Elite Institutions. New York/London 2009.; Louis Porcher: L’éducation comparée: Pour aujourd’hui et pour demain. Paris: L’Harmattan 2008. 285 S.
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication04.03.2013
CitationAllemann-Ghionda, Cristina: Sabine Hornberg u.a. (Hrsg.): Beschreiben – Verstehen – Interpretieren: Stand und Perspektiven International und Interkulturell Vergleichender Erziehungswissenschaft in Deutschland. Münster u. a.: Waxmann 2009; David Palfreyman/Ted Tapper (Eds.): Structuring Mass Higher Education: The Role of Elite Institutions. New York/London 2009; Louis Porcher: L’éducation comparée: Pour aujourd’hui et pour demain. Paris: L’Harmattan 2008. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 56 (2010) 2, S. 288-291 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-72873 - DOI: 10.25656/01:7287
export files

share content at social platforms