details
Title |
Herrmann, Ina: Vandalismus an Schulen, Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014. [Rezension] |
---|---|
Author | Matthes, Dominique |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 |
Document | full text (122 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schulraum; Vandalismus; Bildungsprozess; Auseinandersetzung; Schule; Reflexion <Phil>; Fallstudie; Rezension |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2015 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Ina Herrmann: Vandalismus an Schulen. Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014, 266 S., ISBN 978-3-531-19487-5 |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978353119487.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.07.2018 |
Citation | Matthes, Dominique: Herrmann, Ina: Vandalismus an Schulen, Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-155896 - DOI: 10.25656/01:15589 |