search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Herrmann, Ina: Vandalismus an Schulen, Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014. [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 ZDB
Document  (122 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Ina Herrmann: Vandalismus an Schulen. Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014, 266 S., ISBN 978-3-531-19487-5
publisher's URL
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication12.07.2018
CitationMatthes, Dominique: Herrmann, Ina: Vandalismus an Schulen, Bedeutungsstrukturen maskierender Raumpraktiken. Wiesbaden: Springer VS 2014. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-155896 - DOI: 10.25656/01:15589
export files

share content at social platforms