search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Child Well-being. Potenzial und Grenzen eines Konzepts. Einführung in den Thementeil
Parallel titleChild well-being - a concept’s potentials and limits. An introduction
Authors
SourceZeitschrift für Pädagogik 60 (2014) 4, S. 499-504 ZDB
Document  (697 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication05.09.2017
CitationBetz, Tanja; Andresen, Sabine: Child Well-being. Potenzial und Grenzen eines Konzepts. Einführung in den Thementeil - In: Zeitschrift für Pädagogik 60 (2014) 4, S. 499-504 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-146680 - DOI: 10.25656/01:14668
export files

share content at social platforms