details
Original Title |
Eine vergleichende Felduntersuchung: Ein Beispiel vom Biologieunterricht in der Sekundarstufe |
---|---|
Parallel title | A comparative field experiment: An illustration from high school biology |
Author | Anderson, Richard C. |
Source | Wulf, Christoph [Hrsg.]: Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen. München : R. Piper & Co. Verlag 1972, S. 288-312. - (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; 18) |
Document | full text (1.108 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Feldforschung; Biologieunterricht; Sekundarstufe; Evaluationsforschung; Unterrichtsforschung; Vergleichende Analyse; Deutschland |
sub-discipline | Empirical Educational Research Teaching Didactics/Teaching Maths and Sciences |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 3-492-01985-4; 3492019854 |
Language | German |
Year of creation | 1972 |
review status | Publishing House Lectorship |
is part of: | Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 15.02.2008 |
Citation | Anderson, Richard C.: Eine vergleichende Felduntersuchung: Ein Beispiel vom Biologieunterricht in der Sekundarstufe - In: Wulf, Christoph [Hrsg.]: Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen. München : R. Piper & Co. Verlag 1972, S. 288-312. - (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; 18) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-14319 - DOI: 10.25656/01:1431 |