search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Aufgaben von Lehrkräften in inklusiven Bildungssystemen – Review internationaler Studien
Authors
SourceErziehungswissenschaft 26 (2015) 51, S. 61-80 ZDB
Document  (262 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0938-5363; 09385363
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Dieser Beitrag untersucht mittels eines systematischen Reviews des internationalen empirischen Forschungsstands die Aufgaben von Lehrkräften allgemeiner Schulen und von sonderpädagogischen Fachkräften in inklusiven Bildungssystemen. (DIPF/Orig.)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication13.01.2016
CitationMelzer, Conny; Hillenbrand, Clemens; Sprenger, David; Hennemann, Thomas: Aufgaben von Lehrkräften in inklusiven Bildungssystemen – Review internationaler Studien - In: Erziehungswissenschaft 26 (2015) 51, S. 61-80 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-115775 - DOI: 10.25656/01:11577
export files

share content at social platforms