search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Neue Seiten der "Pädagogischen Anthropologie". Einleitung zum Schwerpunkt
Parallel titleNew aspects of „pedagogical anthropology". An introduction
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 40 (1994) 2, S. 195-199 ZDB
Document  (470 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Gegenwärtig wird die Frage der Pädagogischen Anthropologie neu gestellt. In seiner Einleitung zu diesem Schwerpunkt stellt der Autor Auffassungen zur Pädagogischen Anthropologie in Vergangenheit und Gegenwart dar. (DIPF/Sch.)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication31.05.2016
CitationOelkers, Jürgen: Neue Seiten der "Pädagogischen Anthropologie". Einleitung zum Schwerpunkt - In: Zeitschrift für Pädagogik 40 (1994) 2, S. 195-199 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-108359 - DOI: 10.25656/01:10835
export files

share content at social platforms