search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitleDitton, Hartmut (Hrsg.). (2007). Kompetenzaufbau und Laufbahnen im Schulsystem. Ergebnisse einer Längschnittuntersuchung an Grundschulen. Münster: Waxmann. 237 S. [Rezension]
Author
SourceJournal for educational research online 1 (2009) 1, S. 264-266
Document
Keywords (German)Rezension; Schullaufbahn; Empirische Untersuchung; Grundschule
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1866-6671
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension zu: Ditton, Hartmut (Hrsg.) (2007). Kompetenzaufbau und Laufbahnen im Schulsystem. Ergebnisse einer Längschnittuntersuchung an Grundschulen
other articles of this journalJournal for educational research online Jahr: 2009
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication06.12.2011
Suggested CitationBuddeberg, Magdalena: Ditton, Hartmut (Hrsg.). (2007). Kompetenzaufbau und Laufbahnen im Schulsystem. Ergebnisse einer Längschnittuntersuchung an Grundschulen. Münster: Waxmann. 237 S. [Rezension] - In: Journal for educational research online 1 (2009) 1, S. 264-266 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-46743
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)